top of page

מתי אנטמן והצרעה: קוונטומאניה יעלה לדיסני+? כל הפרטים

עודכן: 15 במאי 2023

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה סיים את ההקרנה הקולנועית שלו, וכעת זמין לצפיה ביתית בתשלום בלבד. כל הפרטים לתאריך היציאה לצפייה אונליין בדיסני+. עודכן ב-15.05.2023.

ג׳ונתן מייג׳ורס בתפקיד קאנג הכובש, מתוך אנטמן והצרעה: קוונטומאניה. תמונה: מארוול/דיסני

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה הוא הסרט הראשון שפותח את שלב 5 ביקום הקולנועי של מארוול, והסרט השלישי בסדרת אנטמן.


עלילת הסרט ממשיכה את המסע של סקוט לאנג (פול ראד) והופ ואן דיין (אוונג'לין לילי) ביחד עם הוריה של הופ, האנק פים (מייקל דאגלס) וג׳אנט ואן דיין (מישל פייפר), ולראשונה גם את ביתו של סקוט, קאסי לאנג (קאתרין ניוטון).

ביחד הם יוצאים לחקור את ממלכת הקוונטים ופוגשים יצורים חדשים ויוצאים להרפתאה מחוץ לגבולות שאותם הכירו. במהלך ההרפתקאה הם יפגשו את קאנג הכובש (ג׳ונתן מייג׳ורס), נבל העל של השלב החמישי, שהוצג לנו בשלב 4 בסדרה לוקי, כווריאנט שלו בשם ״ההוא שנשאר״.



זה לא סוד שהסרט זכה לביקורות שליליות, למרות שהציפיות הגבוהות שלו, ולכן המון צופות וצופים של מארוול החליטו שלא ללכת להקרנה של אנטמן והצרעה: קוונטומאניה בבתי הקולנוע, ומחכים ליציאת הסרט אונליין בדיסני+.


הסרט סיים את ההקרנה הקולנועית שלו, וכבר זמין לצפייה ביתית, בשירותי הסטרימינג השונים בתשלום בלבד (למשל אפל טי.וי). צופות וצופי מארוול רגילים לחכות כחודשיים עד ארבעה חודשים מיציאת הסרטים בבתי הקלונוע עד שהסרטים מגיעים לצפייה אונליין בשירות דיסני+, אבל כנראה הפעם נצטרך לחכות מעט יותר, כיוון שלמארוול יש תוכניות שונות הפעם.


התאריך הנ״ל מסכם כ-62 ימים של הקרנה קולנועית לאנטמן והצרעה: קוונטומאניה, בדומה לתור: אהבה ורעם, אבל משמעותית מהסרט הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח שנכון לכרגע מחזיק בשיא של 82 ימים של הקרנה קולנועית לפני שהגיע לדיסני+.


השוואה לזמני הקרנה קולנועית לסרטים הקודמים ביקום הקולנועי של מארוול עד שהגיעו לדיסני+

דוקטור סטריינג׳ בממדי הטירוף - 47 ימים

תור: אהבה ורעם - 62 ימים

הנצחיים - 68 ימים

שאנג צ׳י ואגדת עשר הטבעות - 70 ימים

הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח - 82 ימים


אנטמן והצרעה: קוונטומאניה זמין לצפייה ביתית, אבל...

הסרט הגיע לצפייה ביתית ב-18.04.2023, עם סיום ההקרנה הקולנועית, אבל בפעם הראשונה מאז הקורונה, הסרט זמין לצפייה ביתית, בתשלום בלבד, בשירותי סטרימינג השונים (למשל אפל טי.וי או אמזון), אבל עדיין לא בדיסני+.


שינוי הגישה הזה כנראה בא בעקבות דרישה של בוב איגר, מנכ״ל דיסני, שנכנס לתפקיד לפני כחצי שנה, ובדומה לסרט אווטאר: דרכם של המים, הסרט הופץ לצפייה אונליין בתשלום לפני שיגיע לדיסני+ ללא תוספת תשלום למנויים.

המהלך כנראה נועד לשנות את ההרגל של המעריצות והמעריצים, שמאז הקורונה מעדיפים לראות את הסרטים במחיר המנוי שכבר רכשו לדיסני+, ולא להוציא עוד כסף על ההקרנה הקולנועית.


מתי אנטמן והצרעה: קוונטומאניה יגיע לדיסני+?

תאריך היציאה הרשמי של אנטמן והצרעה: קוונטומאניה בדיסני+ הוא 17.05.2023, כחודש אחרי ההפצה הביתית בתשלום. האם זה יהיה הסטנדרט החדש או שמארוול עדיין משחקים עם הרעיון? נגלה את זה עם שומרי הגלקסיה: חלק 3.




אילו סרטים של מארוול צפויים לנו ב-2023?

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה אומנם פתח השלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול, אבל בשנת 2023 צפויים לנו עוד 2 סרטים מהמעריצות והמעריצים של מארוול מחכים:

שומרי הגלקסיה: חלק 3 מוקרן בבתי הקולנוע בארץ כבר מ-03.05.2023.

המארוולס צפוי לצאת בארץ ב-09.11.2023 או יום לפני בטרום בכורה.




05/04/2023

מתי אנטמן והצרעה: קוונטומאניה יעלה לדיסני+? כל הפרטים

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה סיים את ההקרנה הקולנועית שלו, וכעת זמין לצפיה ביתית בתשלום בלבד. כל הפרטים לתאריך היציאה לצפייה אונליין בדיסני+...

פרסומת

bottom of page