top of page

מארוול כהרגלה קלעה בול בליהוק הנהדר שלה לדמותו של קאנג.

עודכן: 1 במרץ 2023

ליטל יצאה מהסרט עם מחשבה שמדובר בדמות שלוקחת את ת'אנוס בהליכה. (ללא ספויילר)


פוסטר הסרט ׳אנטמן והצרעה: קוונטומאניה׳. תמונה: דיסני/מארוול.
פוסטר הסרט ׳אנטמן והצרעה: קוונטומאניה׳. תמונה: דיסני/מארוול.

תקציר העלילה:

סקוט לאנג (פול ראד) והופ ון דיין (אוונג'לין לילי) יחד עם הוריה של הופ, האנק פים (מייקל דאגלס) וג'נט ון דייק (מישל פייפר), יחקרו את היקום הקוונטי בו יפגשו יצורים חדשים ומוזרים ויצאו למסע אשר ידחוף אותם אל קצה גבול היכולת.


טריילר:

פרסומת



הסרט הראשון בשלב החמישי של מארוול יצא היום (15.2) בהקרנות טרום בכורה לבתי הקולנוע. מדובר בסרט השלישי במספר של אנטמן. עלילת הסרט אומנם לא חפה מבעיות לדעתי, אבל אם יש משהו אחד שגרם לי ממש לאהוב את הסרט הזה, זה הנבל. מארוול כהרגלה קלעה בול בליהוק הנהדר שלה לדמותו של קאנג. יצאתי מהסרט הזה עם מחשבה שמדובר בדמות שלוקחת את ת'אנוס בהליכה. ג'ונתן מייג'ורס מביא הופעה לא פחות ממדהימה, ואני כבר רוצה לראות ממנו עוד. עשו עבודה נהדרת עם הצגת הדמות שלו בסרט, במיוחד לאור העובדה שקיבלנו טעימה קטנה ממנו בעונה הראשונה של "לוקי", אחרי יציאת הטריילר סקרן אותי מאד לראות אותו, והאם מדובר בנבל ראוי כמו ת'אנוס, כאמור, על השאלה הזו כבר עניתי לכם. גם פול ראד כהרגלו נהדר והדמות שלו תמיד מעלה חיוך פניי, הוא מלא ברגש, וגם בהומור שמסרב לעזוב אותו. זו כנראה אחת הדמויות היותר כיפיות ביקום של מארוול ואני שמחה שעשיתי צפייה חוזרת בסרטיו הקודמים לפני צאת הסרט. בכל מקרה, באשר לעלילה, חייבת לציין שלא הגעתי כל כך לסיפוקי, המחצית הראשונה של הסרט צולעת מעט, לרגע אחד לא ידעתי אם אני נמצאת בסרט המשך ל"ממלכת טרבתיה" או בסרט חדש של "מלחמת הכוכבים", אין ספק שהסרט הזה עמוס ביותר מידי דברים, ובאיזשהו מקום מצאתי את עצמי מתגעגעת לסרטים הקודמים של אנטמן. המחצית האחרונה משמעותית טובה יותר, ואפילו היתה בה סצנה שגרמה לי לדמוע מעט. הסרט הזה נותן לנו טעימה קטנה מאיך יראה השלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול – שלב שאני אישית מצפה לו מאוד. שלא תבינו לא נכון – אני לא אומרת שמדובר בסרט לא טוב, הוא עדיין מאוד מהנה, מספק סצנות אקשן מרהיבות, הומור שעובד ברובו הגדול של הסרט, וכמובן וויזואליות מדהימה כמו שרק מארוול יודעת לספק. אבל היה לו פוטנציאל להיות מדהים, מבחינה עלילתית. בסרט מארוול כמו בכל סרט מארוול – אני ממליצה לכם בחום לשבת על הכיסא עד תום הקרדיטים, כי יש בו מיד קרדיטס, וגם אפטר קרדיטס שיביא אותכם לסיפוק גדול מאוד כפי שהביא אותי.


פול ראד בתפקיד סקוט לאנג/אנטמן וקת׳רין ניוטון בתפקיד קאסי לאנג, מתוך הסרט ׳אנטמן והצרעה: קוונטומאניה׳. תמונה: דיסני/מארוול.
פול ראד בתפקיד סקוט לאנג/אנטמן וקת׳רין ניוטון בתפקיד קאסי לאנג, מתוך הסרט ׳אנטמן והצרעה: קוונטומאניה׳. תמונה: דיסני/מארוול.

לסיכום:

מדובר בסרט מהנה, בכל זאת זה סקוט לאנג ותמיד כיף לראות אותו על המסך, דמות נבל לא פחות ממדהימה שאני כבר כל כך רוצה לראות שוב, אך זה סרט שלא מימש את הפוטנציאל שלו עד הסוף.



פורסם במקור בבלוג קול הקולנוע.

 
קצת על ליטל:
ליטל גלעם

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.

בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.

כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

 






פרסומת

bottom of page